Sylwiakruszynska's Blog

ŚLUB KINGI I TOMKA – BYDGOSZCZ – KUMMERÓWKA

Posted in Weddings by Sylwia Kruszyńska on Wrzesień 6, 2009

O 12 wsiadłam pociąg do Bydgoszczy i tak zaczęła się moja przygoda ze ślubem Kingi i Tomka. Na miejscu spotkałam się z dobrym znajomym oraz poznałam jego narzeczoną (tak, tak, pozdrowienia dla WAS! ;** I buziaki).  Poznałam przesympatyczną ekipę z kummerówki i Jacka (Dj).  Jako że pociąg powrotny miałam o 5 rano zostałam do końca imprezy, pożegnałam się z Kingą i Tomkiem i poleciałam z Jackiem na Peron. Miejsce bardzo ciekawe, ogólnie pierwszy raz miałam okazję zawitać do Bydgoszczy więc w drodze taksówką na wesele przyciskałam twarz do szyby i rejestrowałam wszystko co przewijało mi się przed nosem 🙂  Takkk….zdecydowanie lubię jeździć „w świat”.
W domu wylądowałam o 9 rano, padłam i nie powstałam ;D

IMG_5245m

Komentarze 3

Subscribe to comments with RSS.

  1. Regały sklepowe said, on Lipiec 13, 2013 at 2:51 am

    I think the admin of this site is actually working hard in favor of his
    website, as here every data is quality based data.

  2. Schwimmbadüberdachung said, on Sierpień 8, 2013 at 4:07 am

    A motivating discussion is definitely worth comment.

    I think that you need to publish more on this issue, it may not be a taboo subject but usually folks don’t speak about such issues. To the next! Kind regards!!

  3. Poolüberdachung said, on Sierpień 8, 2013 at 10:49 pm

    Heya! I’m at work surfing around your blog from my new iphone! Just wanted to say I love reading through your blog and look forward to all your posts! Carry on the superb work!


Skomentuj

