Sylwiakruszynska's Blog

ENGLISH MORNING

Posted in Fashion by Sylwia Kruszyńska on Listopad 11, 2009

IMG_0046m

Dzisiaj śniło mi się że robię zdjęcia dziewczynie w jakiejś starej opuszczonej szkole. Budynek wypełniony był krukami, latały i obserwowały wzbudzając dziwne napięcie. Pamiętam ich rozwarte dzioby i „chropowate” dźwięki jakie wydawały. W ten sposób przeplatały mi całą noc między jawą a snem jako że budziłam się co godzinę żeby zasnąć i znowu je oglądać. A one wciąż się czaiły, czekały….

Przypominały

ENGLISH MORNING

I

łąka


II

morze

komentarze 4

Subscribe to comments with RSS.

  1. Rafał Kulwiec said, on Listopad 13, 2009 at 10:47 am

    brakuje mi charta na smyczy o poranku, skąd wyczesałaś taką zaj***** kurtałę ? ;D toć to samograj wręcz taka kurtała, świetna 😀 pozdrawiam

    • sylwiakruszynska said, on Listopad 13, 2009 at 11:09 am

      To moja kurtałka więc mogę to odebrać jako komplement ;D A dziękuję 😉

  2. tojza said, on Listopad 19, 2009 at 11:54 am

    2 ostatnie zdjęcia !! by the way b. ładna modelka

    • sylwiakruszynska said, on Listopad 19, 2009 at 12:33 pm

      Fajna nie? Fotogeniczna bestia 😉 Ja czekam na jakieś nowości u Ciebie! 😉


Skomentuj

