Sylwiakruszynska's Blog

ŁOWCA SNÓW

Posted in Fashion by Sylwia Kruszyńska on Listopad 14, 2009

Ostatnio prześladuje mnie bezsenność. Zastanawia mnie to lawirowanie między snem a rzeczywistością, w takim nocnym zawirowaniu można na prawdę stracić orientację.  Niekończące się czarne dziury podświadomości które się zapętlają. Mam wrażenie że w dalszym ciągu się nie dobudziłam, coś się przelewa przez palce. Może to sen? Chciałabym się w końcu obudzić, naprawdę.

SEN I

Sen I

SEN II

sen II

APOGEUM

IMG_0424m

Komentarze 3

Subscribe to comments with RSS.

  1. aleandra said, on Listopad 14, 2009 at 6:24 pm

    To zdjęcie z trzymaniem za włosy… 😀

  2. Apate said, on Listopad 18, 2009 at 5:50 pm

    Proste, nieprzegadane (co mi się chyba zdarza), fajne światło – no i wizja 🙂

  3. tojza said, on Listopad 19, 2009 at 11:53 am

    oststnie zdjęcie mi sie najbardziej podoba i stylizacja tam najlepsza jest 🙂


Skomentuj

