Sylwiakruszynska's Blog

BLACK BLACK HEART

Posted in Fashion by Sylwia Kruszyńska on Grudzień 16, 2009

Pamiętam kiedy pierwszy raz usłyszałam piosenkę Davida Ushera – Black black heart, to było jeszcze w czasach liceum. To jeden z tych utworów, które kiedy już raz zakotwiczą się w pamięci pozostają tam chyba na zawsze. I tak po ok 4 latach wracam do niej słuchając z równym zamiłowaniem. Niby tylko babski kawałek a, ja jednak reaguje na niego bardzo specyficznie. Dzięki David.

Duma….powiem tylko w skrócie że w nadmiarze przyprawia człowieka o mdłości i zawroty głowy. Zresztą to kwestia indywidualna. Przecież może mieć wiele odmian, np duma kobiety zamieszkującej rdzenne tereny wiary muzułmańskiej podejrzewam że jest nieco stłamszona przez nasilenie presji kulturowej. Duma wyzwolonej europejki jest raczej nieco inna…moja (nie twierdze że jestem jakoś szczególnie wyzwolona – feministką też nie jestem) graniczy z głupotą.  Przyznaję się do tego bez bicia.

Szkoda że nie ma żadnej strategii postępowania, która gwarantowała by ład w życiu 🙂

P.S. Żeby nie było, piszę ten wątek z nieco bardziej optymistycznym nastawieniem niż poprzednie drogi Panie Optymisto!

komentarze 2

Subscribe to comments with RSS.

  1. Apate said, on Grudzień 18, 2009 at 7:56 am

    Świetne

    • Sylwia Kruszyńska said, on Grudzień 28, 2009 at 12:08 pm

      Dzięki za komentarz 😉 Muszę przyznać że ta modelka ma świetną urodę i ogólnie sama doskonale potrafiła stworzyć klimat zdjęcia. Ja oprócz wciskania spustu w ogóle nie byłam potrzebna ;D


Skomentuj

