Sylwiakruszynska's Blog

INTO THE FOREST WE WILL GO…

Posted in Fashion by Sylwia Kruszyńska on Grudzień 18, 2009

Zapisałam się na JOGĘ….byłam na trzech zajęciach i mam mieszane uczucia. Sam aspekt wyginania się do granic możliwości, wyciągania i robienia różnych dziwnych rzeczy z ciałem jest całkiem ciekawy ALE….. głębsza filozofia duchowa…. Nie przekonuje mnie to, po prostu nie potrafię przez ten swój „racjonalny filtr” dopuścić do siebie kontemplacji duchowej, poszukiwania „wewnętrznych kolorów” i innych zachowań, które  sprawiają że z trudem udaje mi się powstrzymywać od śmiechu 🙂 W dodatku nie poszukuje wyciszenia a wręcz przeciwnie! Jednak dochodzę do wniosku że trzeba w życiu wszystkiego spróbować – joga jest po prostu jednym z tych nowych doświadczeń.

Stało się, tak jak zapowiadałam, stworzyłam swoją „ścianę sław”. Innymi słowy ściana odbitek w końcu została utworzona w moim pokoju, teraz systematycznie będę ją tylko powiększać. Czas działać!

P.S. Mam nadzieję że sny nie odzwierciedlają stanu emocjonalnego człowieka bo jeśli tak to chyba czas zacząć się martwić 😉 Co raz dziwniejsze rzeczy mi się w nich przydarzają! Aż mnie dreszcze przeszły 🙂

DANIEL

I

II


Jedna odpowiedź

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ten który wyginął said, on Grudzień 20, 2009 at 4:03 pm

    II/1 – 🙂


Skomentuj

